czwartek, 3 listopada 2016

Norman Infantry

Tarczownicy z Midleburga odpierają atak rycerzy króla Ursyna

"-Piękny dziś dzień, westchnął wojak trzymający okrągłą biało-czerwoną tarcze, podszytą bydlęcą skórą. Erwin spojrzał na niego i dumnie poprawił fioletową przeszywnice. Tanari, najwyższy z pięciu tarczowników spokojnie oparł się o włócznie i bacznie obserwował horyzont. Pozostali - czyli niezdolne do walki babki, dziadowie, którzy już dawno powinni spoczywać, poukrywali się w swych chałupach ryglując drewniane okiennice i barykadując się za wszystkim, za czym się dało.     

To dziś wraz z pierwszym pianiem koguta, przybędą tu rycerze króla Ursyna, nikczemnego monarchy zachodnich marchii, przybędą tu tylko w jednym celu, aby odebrać dobra naszego miasta, ale my tarczownicy z Midleburg nie oddamy niczego, niczogo  poza naszym życiem

                                                                                                         Z pamiętnika kapitana Midleburga"

Witajcie na trakcie!

Tworząc wizję tego bloga, myślałem nad zamieszczaniem tylko i wyłącznie zdjęć miniaturowych scenerii. Jednak konstruując miniaturowe domki szybko zorientowałem się, że fajnie gdyby zdjęcia, które zamieszczam opowiadały mini historyjki, które pobudzają wyobraźnie i będą inspiracją dla innych. Oczywiście pusta sceneria ma swój klimat, ale dodanie do nich zamrożonych w czasie i przestrzeni postaci, daje dużo większe pole manewru. Tym bardziej, że ciągle chodzi mi po głowie, aby zacząć grać np. w Warheima lub inne systemy, które nie wymagają malowania setki takich samych postaci - bo nic mnie tak nie nudzi jak monotonia i powielanie tej samej czynności.

Uwielbiam przeglądać nowe wpisy innych bloggerów i bacznie obserwuje co się dzieje na popularnych forach i fanpagach. Podziwiam Wasz kunszt i wierzę, że i Wy z przyjemnością będziecie oglądać moje galerie. Dlatego zdecydowałem dodać na blogu nową zakładkę Gallery Figure.

Ostatnio zamówiłem wypraskę zawierającą pięciu dzielnych wojaków. Wypraska podpisana jest jako "Norman Infantry" z podaną stroną www.conquest-games.co.uk . Przyznam się, że urzekły mnie kolorowe tarcze i prosty chłopski klimat. Figurki nie zawierają zbyt wielu detali, przez co w moim mniemaniu są fajną opcją dla osób, które zaczynają swoją przygodę z malowaniem. Tutoriala z malowania nie robiłem, bo mistrzem malowania nie jestem i jak patrzę na Wasze prace to ja bym się z chęcią dowiedział jak malujecie. Chyba, że jednak są chętni na tutka z malowania to proszę o komentarz w poście :)

Tak prezentuje się wypraska Norman Infantry
Wypraska Norman Infantry przód
Wypraska Norman Infantry tył

Tak prezentują się po malowaniu
Tarczownicy z Midleburga oczekują na rycerzy króla Ursyna

Tarczownicy z Midleburga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz