czwartek, 7 grudnia 2017

Spiderfang Grotz Venom Clan

"Poruszały się z zabójczą prędkością, po lepkich białych sieciach tkanych na leśnej ściółce i omszałych drzewach. Z sykiem i przeskakiwały z gałęzi na gałąź budząc grozę wśród mieszkańców lasu. Puste rytmiczne dźwięki, wydawane przez bębniarza gruchającego kośćmi o kość zdradzały ich zamiary. Bo tego dnia miały tylko jeden cel. Osuszyć do cna  tych, którzy stanęli im na drodze, wyssać z nich wszystkich ostatnią kroplę krwi.


       Z kroniki goblińskich szamanów"



Pomalowałem moje pierwsze modele ze świata Warhammera / Age of Sigmar. Na start wybrałem box Spiderfang Grots ( https://www.games-workshop.com/en-US/Spiderfang-Grotz-Venom-Clan ). Zawsze bardzo podobały mi się figurki goblińskich jeźdźców na pająkach, a do tego walcząc ze swoją arachnofobią postanowiłem je zakupić i pomalować (bo kto się odważy wziąć pająka do ręki ? :) Póki co pomalowałem komplet 10 figurek, za to największego pająka Arachnaroka zostawiłem na inny czas.

Wyszło tak:





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz