czwartek, 20 października 2016

Dom na Wichrowym Wzgórzu


"Stary Świat skrywa wiele tajemnic. Ogrom skarbów zakopanych dawien dawna i jeszcze więcej ukrytych zakątków, do których nie sposób dotrzeć bez map, naniesionych przez najwybitniejszych kartografów. Te malowane unikatowymi piórami harpii, osiągają zawrotne ceny, liczone już nie w złotych koronach, ale w diamentach wydobywanych z najgłębszych krasnoludzkich kopalni. 
              Jednym z miejsc, do których marzył dotrzeć każdy poszukiwacz, był Dom na Wichrowym Wzgórzu. Jedni o nim słyszeli. Drudzy znali z opowieści i legend. Trzeci, nie wiedzieli o nim nic, bo i skąd, skoro nie wynurzali czubka nosa poza bezpieczne bramy miasta. Czwarci przypłacili głową, a ostatni... 
            Ostatni wiedzieli, że do Domu na Wichrowym Wzgórzu prowadzi wąska i kręta ścieżka, biegnąca pomiędzy Błędnymi Skałami opanowanych przez głupie i złośliwe gobliny, a szczytem Smoczej Góry, położonej na obrzeżach Zachodniej Marchii"

Dzisiaj niestety bez How Make. Domek powstał zanim jeszcze wpadłem na pomysł prowadzenia bloga i dzielenia się z Wami moją twórczością. Mam nadzieję, że widok Domu na Wichrowym Wzgórzu zrekompensuje Wam brak tutoriala :)


3 komentarze:

  1. Wykonanie super, kolorystyka ciut za bardzo bajkowo-lukrowa jak dla mnie. Wd mnie bardziej przybrudzone kolory bardziej pasowałyby do realiów Starego Świata. Aż się prosi o fotki z figurkami albo rozgrywkę WH Questa dziejąca się "na powierzchni" - tego typu raporty były publikowane w staryh WD :) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, jak w przypadku poprzedniego domku, zwraca uwagę wyrazisty, baśniowy styl. Kojarzy mi się z klimatem pól bitew z czasów 4/5 edycji WFB. Wykonanie - poziom ekspert.

    OdpowiedzUsuń